All the artworks used on this blog including the header are produced by Demon Mathiel.
Başlık dahil olmak üzere bu blogda kullanılan tüm görseller
Demon Mathiel'e aittir.

21 Mart 2010 Pazar

beyaz camda görüntüler - hepsi o kadar dürüst ki

dün gece yurt dışından bir arkadaşımla konuşurken konu kadınların orgazm taklidi yapmasına geldi. bana kadınların %80inin hayatında en az bir defa orgazm taklidi yaptığını söyledi. bunu çok saçma, hatta adice buluyormuş kendisi. ben de bunun partnere göre değiştiğini, bencil heriflerin bunu hakettiklerini söyledim. çok şaşırdı bu yorumuma, böyle bir şey olmadığını falan söylememi bekliyormuş. güldüm haline.

ben kendim yapmadım böyle bir şeyi, henüz. yapmaya da niyetim yok, neden kandırayım ki adamı ? hoşuma giderse eyvallah, gitmezse kapı o tarafta. kimseyle birlikte olmaya, hele hele bir de zevk alıyormuş gibi davranmaya mecbur değilim hiç. kimileri "aman kendini kötü hissetmesin, aman onu istemediğimi düşünmesin" diye bu taklitleri mantıklı bulabilir uygulayabilirler. düpedüz saçmalık bence. beceremiyorsa beceremediğini bilsin kardeşim, adam kendi s.kinin derdine düşüp beni unutuyorsa madalya mı takayım yani ? azıcık adam olsun da altındakinin şişme bebek olmadığını bilsin. kendini kötü hissetmesin diye yalancı çığlıklar atayım da kendini kral mı sansın ? üstelik yarın bir gün biri çıkıp "sen de bir halt beceremiyorsun yatakta, iyi yemlemişler seni" derse ben mi yalancı çıkayım herifin yüksek egosu yüzünden ?

erkek milletine de yazık, bunu kafada kura kura psikoz haline getirmişler, azıcık zevk alsan adamlar bunun fake olduğunu düşünmeye başlıyorlar artık. paranoya olmuş. suç hatun milletinde ama, adamın erkeklik egosu ezilmesin diye ruh hastası yaratmışız haberimiz yok. gerçi ruh hastası olmak yerine azıcık çabalasalar daha makbule geçer ama, yapacak bir şey yok.

biraz fazla dolmuşum galiba bu konuda, patladım sonunda. elimden gelen bir şey değil, nerde fake varsa, nerde bir şeyler yalan dolan hikayeyse adrenalinim artıyor. gerek yok bunlara ya, hakkaten yok. bu incelikli-yalancıklı işlerin hiç alemi yok. nasıl hissediyorsanız onu yansıtın, ne düşünüyorsanız onu söyleyin, kimsenin verdiği tepki önemli değil. bundan dolayı dönüp k.çlarını gideceklerse yapılacak tek şey o k.ça bir tekme atmak. buzsan sadece buz ol, kimse için sıvılaşmanın alemi yok.

amma çok yok yok diye zırvaladı Luna beybi. o yeah !