All the artworks used on this blog including the header are produced by Demon Mathiel.
Başlık dahil olmak üzere bu blogda kullanılan tüm görseller
Demon Mathiel'e aittir.

23 Mart 2010 Salı

yani rüzgar her şeyi alıp götürmeyecek mi ?

okuldaki en yakın arkadaşlarımdan biri -rinch diyelim kendisine- birkaç ay önce kız arkadaşından ayrıldı, beklendiği üzere bunalımda. sabah akşam kız kesiyoruz kendisine, tuhaf bir hobi haline geldi bu bizde. hava mis gibi, okul harika, izmir desen cennet, biz dersi asıp çimlerde kız kesiyoruz. o da yetmiyor, imza atmak için sınıfa giriyoruz, koridorda kız kesiyoruz. imza atarken sınıfta kız kesiyoruz. çıkıp bölümün kafesine oturuyoruz, gene kız kesiyoruz. yetmiyor, rinch bilgisayarını açıyor facebook'tan kız kesiyoruz. hadi rinch kesiyor, kendisi erkek ve bunalımda. ben hangi akla hizmet kesiyorum belli değil.
dün okulda günlük kız kesme kotamı doldurup rinch'ten ayrıldım, otobüse atlayıp eve yollandım. otobüste bir kız, düpedüz kesiyor beni. bende son birkaç haftamı kız keserek geçirmişim ya, kesmenin kesilmenin nasıl olduğunu biliyorum. yine de emin olamadım, bir daha baktım, kız beni hakikaten kesiyor. sonra bir ara başını çevirdi, bende kızı incelemeye aldım.
saçları platine yakın, boya olduğu belli ama kendisi de açık renkli zaten. yani çok koyu bir saç rengi yok galiba. gözleri masmavi, ağzı burnu çok düzgün. koyu tonlarda bir tişört, bir dar kot, bir çift converse giymiş, bir de hırkası var elinde - benden farklı değil yani. çantasında ve hırkasının üzerinde bilimum yerlerde şu moda rozetlerden var. az biraz makyaj yapmış, tipik bir üniversiteli. bir de müzik dinlemiyordu otobüste - takdir ettim.



ben kızı sapık gibi incelerken kız bir an başını çevirdi bana baktı. hani göz göze gelmek olayını yaşadım birincil elden. ama aman tanrım o ne bakıştı! şehir gerilimine tutuldum sanki bir an, kız beni adeta çarptı. korktum kendimden, deli gibi korktum, hemen başımı çevirdim, bir daha da inene kadar bakamadım kıza.
başımı çevirmemle bitmedi gerçi. kızla olan göz temasımız falan kesildi ama bu defa ben kendimi göz hapsine aldım. neydi o çarpılma, neydi o his, neyin nesiydi bu duygusal karışıklık ? korktum resmen ya kendimden. karşımdaki erkek olsa etkilenmiş olurdum, tanışmak falan istedim, bir yol düşünürdüm. ama bu kız, benim cinsimden ya. yolda dönüp bakmayacağım, baksam da "ne giymiş, nerden almış, güzelmiş, anam tipe bak" deyip geçeceğim, beş dakika sonra hatırlamayacağım biri bu. bir kız ya, etkilenebileceğim, hoşlanabileceğim, tanışmak için k.çımı yırtabileceğim, türlü çeşit triplerle oynayıp sıkılabileceğim biri değil bu. bende elektriklenme yaratacak, ter bastıracak biri değil bu.
tekrar tekrar düşündüm o anı. çok yoğundu çünkü, beni böylesine altıma s.çtırtacak kadar yoğundu. ve tuhaftı işin açıkçası. benden kaynaklı değil gibiydi, sanki kızın bakışları cidden somutlaşmış da bana çarpmış gibiydi. yani resmen kendi hislerini -ki bu bile kafamı karıştırır- bana da hissettirmiş gibiydi bir anlığına. türlü çeşit saçma düşünceyle boğuşurken azıcık kafayı yesem kızın empat olduğunu düşünebilirdim.



kaderin işvesi cilvesi bu. aylardır uyduruk ilişkiler yaşıyorum, hiçbiri beni ne ruhsal ne bedensel anlamda tatmin etmedi. hiçbirine çarpılmadım, hiç kimseye çarpılmadım aylardır. kimse kafama bu kadar takılmadı, ödüm patlıyor kızı bir daha göreceğim diye. hep o rinch'in b.k yemesi. haftalardır röntgenci gibi milletin karısını kızını kesiyoruz, belliydi başıma böyle bir şeyin geleceği. tabi kozmik güçler olayı yine g.tlerinden anladılar, rinch yerine bana hatun yolladılar.
kızı bir daha göreceğim diye aklım çıkıyor, bu gün allem ettim kallem ettim okula bir arkadaşın arabasıyla gittim. eve de geç bir saatte döndüm, belki kız her gün o saatte otobüse biniyordur, karşılaşmayalım. bu korkuyla yarın bir gün taksiyle okula gitmeye kalkacağım, ondan korkuyorum.
korkum kızdan yana değil zaten, kızın bana hissettirdiklerinden korkuyorum. bir daha karşılaşır da yine böyle garip şeyler hissedersem diye korkuyorum. ne yapacağımı düşünemiyorum bile, zaten yeterince kafam karışık, bir de cinsel tercihimi sorgulamak istemiyorum.