All the artworks used on this blog including the header are produced by Demon Mathiel.
Başlık dahil olmak üzere bu blogda kullanılan tüm görseller
Demon Mathiel'e aittir.

16 Mart 2010 Salı

Luna Luna beybi

hiçbir şey için değil bu blog. belki sadece anlatmak için, ya da arada bir dönüp "vay be neler yazmışım, utanmasam kusacakmışım haa" demek için. yada sadece "yaptım oldu" demek için, bilmiyorum. açıkçası umrumda değil. öyle boş beleşe yazıyorum işte. allah ne verdiyse artık.
hep klişedir ya bu, açılış yazıları. hani bir "selam millet ben Luna" zırvası, bir "hoşgeldiniz beş gittiniz" muhabbeti, bir "bu dükkanı da biz açtık, babam sağolsun" hikayesi. nefret ediyorum bundan, bir yandan da saçma sapan bir şekilde kendimi buna zorunlu hissediyorum. öyle bir klişe ki içime sinmiş resmen yahu, ne kadar nefret etsem de kurtulamıyorum bu illetten. hani kalıp kalıp nereye kadar, nedir bu klişelerle ömür tüketmek ?
ne desem boş.
al sana başlangıç yazısı, al sana hoşgeldin pankartı.
al sana babalar gibi bir klişe örneği.