All the artworks used on this blog including the header are produced by Demon Mathiel.
Başlık dahil olmak üzere bu blogda kullanılan tüm görseller
Demon Mathiel'e aittir.

16 Mart 2010 Salı

kimlikler lütfen !

21 yaşında bir insanın cinsel kimliğinin oturmuş olması gerektiğini düşünüyor olsam da, istisnalar beni rahatsız etmez. sonuçta her türlü kimliğimiz daha önceden gördüklerimiz/yaşadıklarımızla oluşmuyor mu ? insan hiç bilmediği bir bilgiyi nasıl beyninde bulamazsa, daha önce karşılaşmadığı bir durumlan ilgili bir fikri de olmamalı bence. yani bu gün hepimiz "ben sadece erkeklerden hoşlanıyorum/benim tercihim hatunlar oolum" diyoruz ama kaçımız bundan bu kadar emin ? ortalıkta "benim tercihim kızlardır aga, delikanlı adamı öbür türlüsü bozar." diye zırvalayan kaç herif gidip de bir erkeğin koynuna girdi ? hayır girdiyse adam olsun desin ki "denedim olmadı aq". yok girmediyse, ne biliyorsun kardeşim sadece hatun kısmından hoşlandığını ? belki hoşlanacaksın, hayatında tatmadığın zevki tadacaksın, bir daha gözün karı kız görmeyecek belki. yani bir cinsten hoşlanmak sadece görüp de içinin gitmesi değil ki, denemeden nasıl bilebilirsin ?

bence bilemezsin. daha önce kola içmemiş adam bu kadar gaz yaparken neden manyaklar gibi kola tükettiğimizi anlayamaz. tadını bilmez, asidini anlamaz, yakıcılığının nasıl zevk verdiğini tahmin edemez. anlatsan da anlamaz. önce o kolayı içecek bir defa ki, iyi midir kötü müdür asit neymiş gaz nasılmış anlayacak. içmeden bilemez, ne yorumda bulunsa boş, saçma.
sende her şeyi denemeden bilemezsin işte. sende ne desen boş, saçma.
bende ne desem boş, saçma.
denemeden bilemezsin.

çok merak ediyorum kaç kişi çıkıp da "ben denedim, olmadı, ben hakkaten heteroymuşum" diyebilecek kadar cesur ? yok abi öyle biri, olamaz da. hem olmasın daha iyi, elalem ne der sonra lan ? ay birinin kulağına giderse evlenemem valla ?
çok doğru yoldasınız valla, tam gaz devam yavrularım. ha unutmadan, çıkıp da dediğim gibi bağıran olursa ayıplayın onu, kınayın, sövün ona, yetmedi mi linç edin, gebertin .rospu çocuğunu.
sonra da eve gidin bir düşünün bakalım "acaba ben... ?" diye.

"lan bu karı manyak mı ? destur bloga başladı, anında cinsel kimlik kola mola.. ne ayaksın sen hatun ?"

bir ayak değilim, sadece bilemeyiz demek istiyorum. denemeden neyi öğrendik ki şimdiye kadar ? yahu nasıl öğrenebilirsin ki zaten ?

21 yaşında bir insanın cinsel kimliğinin oturmuş olması gerektiğini düşünürdüm, o kadar tecrübe, o kadar safsatadan sonra oturur derdim. artık o kadar da emin değilim, malum yaş oldu 21.